گفتگو با الک بالدوین: این بازیگر در مصاحبه ای اختصاصی با جورج استفانوپولوس از شبکه ABC درباره فیلمبرداری فیلم زنگ زدگی صحبت می کند.


نیویورک – الک بالدوین بازیگر در اولین مصاحبه خود پس از فیلمبرداری سرنوشت ساز “زنگ” در ماه گذشته صحبت می کند و آن را بدترین اتفاقی می داند که تا به حال برای او اتفاق افتاده است.

بالدوین در مصاحبه ای اختصاصی به جورج استفانوپولوس، به شبکه ای بی سی نیوز گفت: «به گذشته فکر می کنم و فکر می کنم، چه می توانستم انجام دهم.

او افزود: “حتی در حال حاضر هم برایم سخت است که آن را باور کنم. این به نظر من درست نیست.”

ویژه ساعت احساسی ABC News با استفانوپولوس در روز پنجشنبه، 2 دسامبر در ساعت 8/7 c در ABC و بعداً همان شب در Hulu. هفته آینده یک ویژه دو ساعته «20/20» به بررسی جزئیات بیشتر درباره تیراندازی می پردازد.

استفانوپولوس روز چهارشنبه به صبح بخیر آمریکا گفت: “من در 20 سال گذشته هزاران مصاحبه در ABC انجام داده ام. این شدیدترین چیزی بود که تا به حال تجربه کرده ام.”

همچنین ببینید: به گفته وکیل، دیو هالز، دستیار کارگردان «Rust» می گوید که الک بالدوین «ماشه را نکشید»

بالدوین، هالینا هاچینز، فیلمبردار، جوئل سوزا، کارگردان فیلم را در حین تمرین فیلم وسترن در نیومکزیکو در 21 اکتبر به ضرب گلوله کشت و مجروح کرد. به گفته بازرسان، به بالدوین گفته شد که هفت تیر “سرد” است و پخش زنده ندارد.

بالدوین در طول مصاحبه، هاچینز را توصیف کرد و از ملاقات او با خانواده اش پس از کشته شدن او گفت.

“[Hutchins] کسی بود که همه کسانی که با او کار می کردند دوستش داشتند [her]، و مورد پسند همه کسانی که با آن کار کردند [her]با اشک گفت و تحسین کرد.

بیشتر: جزئیات دستور جستجوی خانه جدید منبع احتمالی گلوله واقعی شلیک شده توسط الک بالدوین در شلیک “Rust”

شکایتی که در نوامبر تنظیم شد ادعا می کند که بالدوین با بی دقتی اسلحه را شلیک کرده است، در حالی که در فیلمنامه نیازی به آن نبود. این دادخواست ادعا می‌کند که هیچ تماسی برای بالدوین وجود نداشته است که اسلحه را به سمت هاچینز و سوزا بگیرد و یا آن را شلیک کند، و ادعا می‌کند که بالدوین با بررسی دقیق‌تر اسلحه، پروتکل را نقض کرده است.

اما این بازیگر و تهیه‌کننده «Rust» در مصاحبه‌اش با ABC News، فشار دادن ماشه و نشانه‌گیری اسلحه را به سمت اعضای گروه رد کرد.

استفانوپولوس پرسید: “شما آن را به عنوان تیری به یک تریلیون توصیف کردید، و تفنگ در دست شما بود. چگونه با آن موافقید؟ در فیلمنامه نبود که ماشه را فشار دهید.”

بالدوین گفت: “خب، ماشه را فشار ندادم. من ماشه را فشار ندادم… هرگز اسلحه را به سمت کسی نشانه نمی‌رفتم و ماشه را به سمت او می‌کشیدم.”

“هرگز. فکر کردی چه اتفاقی افتاده؟ چگونه یک گلوله واقعی بیرون آمد؟” استفانوپولوس پاسخ داد.

بالدوین گفت: “من هیچ نظری ندارم. شخصی یک گلوله واقعی را در یک تفنگ قرار داده است. گلوله ای که حتی قرار نبود روی آن ملک باشد.”

بیشتر | دادستان منطقه به بررسی فیلمبرداری با «زنگ» می پردازد: «ما هیچ مدرکی دال بر خرابکاری نداریم».

بازرسان در ابتدا 500 فشنگ مهمات را در مجموعه فیلم پیدا کردند – ترکیبی از مواد خالی، فشنگ های ساختگی و آنچه به نظر می رسید تورهای زنده باشد.

هانا گوتیرز رید، مرد مسلح فیلم، به مقامات گفت که نمی‌داند چگونه یک گلوله زنده به اسلحه ختم شد. وکیل او جیسون بولز هفته گذشته در بیانیه ای گفت: “ما متقاعد شده ایم که این یک خرابکاری بوده و هانا مجرم شناخته شده است. ما معتقدیم که این مکان قبل از رسیدن پلیس نیز دستکاری شده است.”

بازرسان “مقداری از رضایت” را در نحوه استفاده از سلاح در مجموعه “Rust” توصیف کرده اند. آنها گفته اند که هنوز برای تصمیم گیری در مورد پیگرد قانونی زود است.

استفانوپولوس این مصاحبه را “خیلی خام” توصیف کرد و گفت که بالدوین جزئیات آنچه را که در روز فیلمبرداری، روز تیراندازی مرگبار اتفاق افتاد، توضیح داد.

استفانوپولوس گفت: “همانطور که می توانید تصور کنید، او ویران شده است، اما همچنین بسیار صمیمی است. او بسیار مهربان است. او به همه سوالات پاسخ داد.”

او ادامه داد: در آن ساعت و 20 دقیقه که نشستیم خیلی جاها تعجب کردم.

«الک بالدوین بدون اسکریپت»، تهیه‌کنندگی جورج استفانوپولوس پروداکشنز، در یک رویداد ویژه یک ساعته در ساعت پربیننده پنجشنبه ساعت 20:00 ET / 19:00 CT از شبکه ABC پخش خواهد شد و بعد از ظهر همان شب از Hulu پخش خواهد شد.

هفته آینده، یک «20/20» دو ساعته به وقایع منتهی به تیراندازی مرگبار در مجموعه فیلم «Rust» و تحقیقات در حال انجام در مورد اشتباهات، با مصاحبه بالدوین و مصاحبه‌های جدید می‌پردازد. «20/20» جمعه، 10 دسامبر (9: 01-11: 00 AM EST) از ABC پخش می شود و روز بعد در Hulu پخش می شود.

حق چاپ © 2021 KGO-TV. تمامی حقوق محفوظ است.