پلتفرم دید ، یک پینترست بومی با تمرکز بر تجارت اجتماعی

استارت آپ بومی همانطورکه اشاره کردیم، در شبکه میتوانید از داراییهای دیجیتال خود بهعنوان وثیقه برای دریافت وامهای کریپتو استفاده کنید. بهعنوان مثال، کاربر میتواند طرح خدمات فضای ذخیرهسازی خود را ارتقا داده و از یک برنامه دیگر با شرایط و حجم متفاوت استفاده کند. فضای ذخیرهسازی ابری به عنوان یکی از خدمات اصلی رایانش ابری عمل میکند و دادهها را در مراکز داده ابری ذخیره میکند. همچنین، دارایی وثیقهگذاریشده کاربران این پلتفرم در کیف پولهای آفلاینی ذخیره میشوند که فرایند دریافت وام را بسیار ایمن میکند. برای دریافت وام از ، فقط کافی است کاربر داراییهای دیجیتالش را به حساب نکسوی خود واریز کند تا بلاک چین عملیات ارزیابی و تأیید را انجام دهد. شرکت هایی که محصولاتشان به مرحله ی تولید رسیده و یا در حد نمونه ی آزمایشگاهی قابل ارایه باشد. این پلتفرم در طول یک سال اخیری که عرضه شده، بدون تبلیغات زیادی به کار خود ادامه داده و در همین مدت توانسته بیش از ۲۵۰ هزار کاربر جذب کند که از این تعداد، بیش از ۶۰ هزار نفر آنها جزو کاربران فعال این پلتفرم محسوب میشوند.

پلتفرم های داخلی در صورتی کاربر قبل از اتمام اشتراک فعال خود، قصد تغییر طرح اشتراک را داشته باشد، روز های باقی مانده از طرح قبلی، به صورت خودکار، با توجه به طرح جایگزین معادل سازی شده و به اشتراک جدید افزوده خواهد شد. بیشترین مقداری که میتوانید دریافت کنید هم ۲,۰۰۰,۰۰۰ دلار در روز است. گفتنی است نیازنداشتن به فروش داراییها برای استفاده از ارزش آنها در کشورهایی که قوانین مالیاتی سختگیرانهای دارند، مزیت بسیار چشمگیری محسوب میشود؛ زیرا کاربران دیگر به پرداخت مالیاتهای سنگین روی دارایی نقد خود نیازی ندارند و میتوانند صرفاً با استفاده از اعتبار داراییهای دیجیتال، نیازهای مالی خود را رفع کنند. پلتفرم در مفهوم، سکو و بستری است که میتوان روی آن نرمافزارهای دیگر را ایجاد کرد. یکی از مهمترین تصمیماتی که در معامله ارزهای دیجیتال باید بگیرید، انتخاب پلتفرم مناسب است. اگر بخواهیم با ریشههای اصلی پروژه نکسو بیشتر آشنا شویم، باید به شرکتی به نام کردیسیمو (Credissimo) بازگردیم که از سال ۲۰۰۷ فعالیتش را درزمینه تجارت الکترونیک و فینتک (FinTech) در بلغارستان آغاز چرا بهتر است از sso بومی و ایرانی استفاده کنیم؟ کرد. بر این اساس نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی که توسط برخی معتمدین نظام چند سالی است که شروع به کار کرده، می تواند نقش بسیار مؤثر و مهمی در بومی سازی استارت آپ ها داشته sso بومی باشد.

پلتفرم های ایرانی یکی دیگر از ویژگیهای مهم این پلتفرم امکان دریافت وام بدون نیاز به بررسی اعتبار و سوابق کاربران است. نکسو تلاش میکند به کاربران کمک کند بدون نیاز به فروش، از ارزش داراییهای بلااستفادهشان بهره ببرند. با داشتن نکسو کارت، میتوانید بدون نیاز به انتقال بانکی به تمام مزایای مسترکارت دسترسی داشته باشید. شبیه حساب بانکی سنتی، کاربران کارمزد معقولی برای حساب پسانداز نکسو کارت میپردازند و هیچ هزینهای بابت نگهداری از حساب آنان کسر نمیشود. بهغیر از امکان بازگشت دارایی در خریدها، میتوانید از حساب پسانداز نکسوی خود نیز سود کسب کنید. در نهایت با رضایت خانواده محمد، طاهر از زندان آزاد شده و از آنجایی که مجذوب و شیفته ستایش شده بود، علیرغم مخالفت خانوادهٔ خود و خانوادهٔ ستایش و با وجود میل باطنی ستایش، با او ازدواج نموده و صاحب دو فرزند دختر و پسر میشود. شرکت های دانش بنیان تولیدی نوع یک به مجموعه ای از شرکت هایی اطلاق می شود که بیش از ۲۵% درآمدشان در آخرین اظهار نامه مالیاتی، حاصل از فروش محصولات و تولیدات دانش بنیان مجموعه شان باشد. امروزه اثرگذاری بر کاربران انبوه شاید نقطه اشتراکی باشد که اقتصاد، سیاست و فناوری را به شکل بی سابقه ای گرد یک میز آورده است.​​​!

فضای ابری ایرانی البته تعریف آنها از هوشمندی، استفاده از فناوری نیست. ابزارهای تولید نرم افزار برای اکثر برنامه نویسان آشنا و قابل استفاده است و نیازی نیست برای طراحی هر نسخه از اپلیکیشن خود به دنبال نیروی متخصص و آشنا به آن پلتفرم خاص باشیم. در اینجا بد نیست اشاره کنیم که نبود امکان برقراری ارتباط تلفنی با تیم پشتیبانی یکی از ضعفهایی است که برخی منتقدان نکسو مطرح میزبان میکنند. جالب اینجاست که کاربر میتواند نوع ارزی که قرار است با آن سودش پرداخت شود، نیز تعیین کند. با جستوجوی عبارت خرید نکسو در گوگل به فهرستی از صرافیهایی که از این کوین پشتیبانی میکنند دست پیدا میکنید. حتی کسبوکارهای داخلی که همه چیزشان ایرانی و تحت نظارت است، درصد بالایی از ورودیشان از جستوجوی گوگل صورت میگیرد و با مسدود شدن گوگل، ورودی آنها ممکن است ۵۰ درصد کاهش پیدا کند. در ژوئیه ۲۰۲۰ و همسو با هدف خود مبنیبر کاهش شکاف بین امور مالی سنتی و دیجیتال، با چین لینک () وارد همکاری شد تا از راهکارهای مبتنیبر اوراکل چین لینک برای کارآمدی و شفافیت بیشتر بهره ببرد. ​​&;&;​!