دوربین حلقه یک خرس را که وارد خانه یک زن شده و گوشت منجمد 600 دلاری می خورد را می گیرد.


زنگ خانه لحظه ای را ضبط کرد که یک خرس وارد خانه یک زن شد و گوشت یخ زده صدها دلاری را از فریزر بیرون آورد.

امی فرانکلین از کلرادو ویدیوی لذت بردن از محتویات فریزر خرس را در فیس بوک منتشر کرد و نوشت: «یادم رفت در گاراژ را ببندم. من دیگر این اشتباه را تکرار نمی کنم.

او یک ساعت و نیم اینجا بود… ویدئوها سرگرم کننده هستند.

او به Nexstar Media Wire گفت که گاراژ روز بعد کمی آشفته بود. در مجموع، مهاجم Ursine بیش از 600 دلار گوشت مصرف کرده است.

این خرس درست قبل از نیمه شب به وقت محلی توسط دوربین حلقه فرانکلین شکار شد. ضبط شده از گاراژ او نشان می دهد که خرس درب فریزر را باز می کند و غذای موجود در آن را می خورد.

فرانکلین گفت که خرس قبل از خروج “تظاهر به راهزن کرد”.

آن دیدار از خانه فرانکلین در ماه اکتبر بود. خرس دیگری در ماه بعد برای بازدید آمد و فرانکلین نیز ویدیویی از این برخورد را منتشر کرد. او نوشت: “این مرد دنبال من است.” “خوب است که او را شنیدیم. جیک قبل از اینکه به پشت کامیون بپرد او را ترساند.

تخمین زده می شود 8000 تا 12000 خرس سیاه در کلرادو زندگی می کنند. خرس ها در پاییز وارد حالت خواب قبل از زمستان می شوند که هیپرفاژی نامیده می شود. در این مرحله، آنها باید تا 20000 کالری در روز مصرف کنند و در نتیجه برخوردها افزایش می یابد.

در سال 2020، نزدیک به 5000 گزارش از خرس در این ایالت وجود داشت که یک سوم آن مربوط به بستر بود. پارکز و حیات وحش کلرادو (CPW) اعلام کرد که در سال 2020 120 خرس را معدوم کرد. به گفته CPW، زباله‌ها و تغذیه پرندگان معمولاً اولین راهی هستند که خرس‌ها به انسان‌ها متصل می‌شوند و به عنوان اولین گام در عادت دادن به خرس عمل می‌کنند.

“بعد از اینکه فهمیدید این خانه یا محله به راحتی کالری را به این شکل برای شما تامین می کند، مکان بعدی که می توانید بیشتر به دنبال آن باشید این است که به یک گاراژ باز یا غذای حیوانات خانگی روی عرشه خود یا حتی داخل ماشین خود نفوذ کنید تا از آن لذت ببرید. “آنها گفتند.” نفوذ به خانه دلیل شماره یک کشته شدن خرس ها است.”

حملات مرگبار خرس در کلرادو نادر است. در ماه می، یک زن 39 ساله دورانگو پس از حمله خرس جسد پیدا شد. گفته می شود که او قبل از بازگشت به خانه، سگ هایش را راه انداخته است. دوستش ساعت 8:30 شب به وقت محلی وارد شد و سگ ها را بیرون دید. جسد این زن بعداً با علائم مصرف پیدا شد. یک خرس و توله هایش در همان نزدیکی پیدا شدند و کشته شدند.

خرس سیاه
عکس استوک خرس سیاه. زنی با دوربین حلقه ای خرسی را گرفت که گوشت یخ زده 600 دلاری خورد.
گتی ایماژ